måndag 30 september 2013

Måndagsmys

Idag fick jag vara med Samo och Elena i klädrummet!
Sjukt skoj, men varmt.. Samo pratar på med mig, fort går det och jag står som ett frågetecken medan de spanskaorden stormar ut ur honom. Jag ler och nickar. Han visade mig ett par byxor. Frågade vad jag tyckte. Dom var schyssta sa jag. Så vände han på dom och visade att dom var trasiga. Sa att jag kunde gå och fixa dom sen hos Laura. Jag nickade bara. Någon timma senare kom Happy och såg byxorna. Hon sa att dom vill jag minsann ha. Jag nickade och log. Men då kom Samo och sa: Nej nej, om ska Daniela ha! Jaahopp, så dom var till mig. Han tyckte dom skulle passa så bra så. Tackarrr!
Med hög musik på så tog vi oss igenom dagen bland kläderna. Dans och sång bjöds det på, uuunderbart!
Ooooch Paco och Sergio gör narr av mig och skrattar, jajaja den som skrattar bäst skrattar sist, dom ska fåå.
Efter spanskan idag så fikade vi med Siri, en kille från Sahara, och ca 20 pers till! Imorgon åker nämligen han tillbaka, och stannar till januari. I casa siete blev det te, kakor och sång. Carlos sjöng så det dånade, samtidigt som han klinkade på gitarren! Video på detta ska jag försöka lägga ut, LLYYCKA!
Sen tog vi bussen till Atarfe, och handlade på Mercadona. Och i väntan sen på bussen körde Samo förbi, så fyra pers i baksätet med våra 6 påsar åkte vi tillbaka till Sierra Elvira. Samo berättar ännu en gång om;
Jag - Nooo, soy sueca.
Och han skrattar lika mycket varje gång han berättar det!
Dagen avslutades med pommes, chickennuggets och vänner på spanska med Felicia! Kände mig kraslig så blev två avsnitt innan läggdags.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar