tisdag 29 oktober 2013

Sista tisdagen

Sista tisdagen, Sista städdagen, Sista shoppingen i Granada..
Jag och Amanda fick i uppgift idag att fixa med en till garderob. Det var som ett puzzel. Hihi sjukt skoj. Vi skruvade och hade oss. Sen försökte vi leta rätt på casa diez för att hitta Jose-Maria som sitter och lurar på Marcos skruvmaskin. När vi skulle skruva dock så ville inte riktigt skruvarna sammarbeta med oss, så vi struntade i det och letade reda på de riktiga skruvarna som skulle sitta i hålen. Amanda hittade dom. Men då kom Jose-Maria och skulle försöka sig på att skruva med maskinen. Men han lät maskinen skruva och skruva. Så den slets ut, så gott som hela. Vi fick lite snällt sådär säga ifrån, och så fick vi skruva upp det skruvarna vi faktiskt fick ner.
12.30 tog jag med mig Amanda till Samo, för att hämta mat. Fick filmat lite där inne också. Hihi. Och precis innan vi skulle gå frågade jag om toapapper. Men det sa han att det ine hade kommit något än. Då gick jag fram till bordspappret och sa att det kunde vi ta med oss. Som packat och klart tyckte jag. Haha Samo och Lucia bara skrattade åt mig.. "Ååååh Daniela".
Vi fick städat huset, och sen blev det lunch och så rörde vi oss in mot Granada jag och Amanda. Och där mös vi som bara den. Gick och kollade i butiker, och så lite tapas på Babel efteråt. Mmh nomnom.
Kvällen vå avslutades i casa nueve med att göra kokosbollar till Paul.

The foodbank

Deyya pappret hade ju vart perfekt oooch så trevligt
"Gracias por su visita"






arabic gatan


Tapas och Tinto de Verano på Babel 






Bakning i fulla drag 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar